26 Ekim 2011 Çarşamba

Farkındalık 

Evde oldugum ve işim olmadığı zamanlarda yaptığım gibi yine bilgisayarım önümde bir işler çeviriyordum. Taa kiii küçük kardesim iceriden " ah canım elektriklerde gitti ne yapacaksın şimdi sen?" diyene kadar... İste o an internetin gitme nedenini anladım ve ttnet yerine TEDAŞ a kızmaya başladım:) Sonra bir kaç saat önce attığım tweetler geldi aklıma. Dönem dizilerinden, o dönemki insanların konuşmalarını, resmiyetlerini beğendiğimden bahsetmiştim. Bu doneme pek ait olmadığımı, aslında o zamanlarda yasamam gerektiğini düşünürüm cogu zaman... Daktilolar, sarı sayfalar vs... Acaba diyorum bazen, acaba... O kadar cok acaba kullanıyorum ki... Acaba onlarda şimdiki gibi eski zamanlara atıfta bulunuyorlar miydi, acaba onlar icin de devir yalnızlık devri miydi, onlar icinde hayat eskiye göre kolay ama daha mı yaşanmaz haldeydi? Özlemlerinin daha derin olduguna şüphem yok, ne de olsa ne telefon ne msn vardı ki bunlar bile eskidi, yarın ışınlanacağız degil mi? Peki ya kavuşmaları... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder