6 Ekim 2011 Perşembe

Yeniden:)

Evet:)

Yeni bir blog, yeni yazılar, yeni fikirler, yeni bir Serap...
Usulen kendimi az da olsa tanıtmalıyım sanırım. En sondan başlayarak:)
İstanbul'da sıradan bir öğrenci hayatı yaşıyorum, bilirsiniz işte, evden okula, okuldan eve, kitapçılarda gezmeyi, okumayı, konuşmayı seven, ders çalışmayı sevmesede çalışmak zorunda olan, sürekli sıradan olmamaya çalışan sıradan bir öğrenci...
Sizler (yani aranızda beni tanıyanlar var ise) beni, benim tanıttığım kadar tanırsınız; geveze, muhalefet, özünde iyi olsada çoğu zaman gıcık, bazen suratsız ama çoğu zaman güler yüzlü... Bunlar sizden duyduklarım. Benim anlatacaklarım ise başka bir Serap'tan... (Hatta o süper espiri yeteneğimi de ortaya çıkartıyorum:)) Serap gördüğünüzü düşünebilirsiniz:):)

İşin özü:)

Ben de bana yazılarımı yazmam konusunda destek olan arkadaşlarım ve tüm bu yazdıklarımı okuyup, kimi zaman bana katılıp kimi zaman karşı çıkacak olan sizler ile kendimi ve evreni keşfedeceğim:)

Saygılarımla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder